Tahniah untuk semua AJK pesta buku!

0

Posted on : 8:21 AM | By : BIRO AKADEMIK DAN PENYELIDIKAN

Sebagai pemantau bagi prog Pesta Buku yang julung-julung kalinya diadakan di INSANIAH, saya ingin mengucapkan jutaan tahniah kepada semua adhoc pelaksana yang bertungkus lumus melaksanakan prog tersebut dengan jaya dan menarik!

Malah dengan menggunakan modal dan tenaga kerja yang amat minima Pesta Buku INSANIAH yang pertama-tamanya berjaya MELEDAKKAN KEUNTUNGAN yang amat memberangsangkan. Alhamdulillah, malah terdapat peniaga yang sudahpun ingin menempah gerai untuk prog PESKO setelah bersama menjayakan PESTA BUKU INSANIAH, tahniah!

Saya kira kejayaan prog kali ini perlu diukur dari segi pembaharuan-pembaharuan yang dilakukan seperti mengadakan SPELL-IT-RIGHT , COLOURING CONTEST dan pelancaran novel serta pertandingan pidato peringkat IPT. Nama INSANIAH sekali gus diharumkan apabila terdapat pihak sekolah yang sukacita ingin Spelling Contest yang pertama kali ini dianjurkan lagi sekali kerna prog tersebut sememangnya dijalankan dengan penuh cermat dan menuruti 'standard' yang sepatutnya.

Walaupun AJK-AJK prog tersebut telah berhadapan beberapa ujian getir dalam meneruskan PESTA tersebut namun, alhamdulillah mereka kelihatan terus tabah dan akhirnya membuahkan hasil yang amat membanggakan. Tahniah sekali lagi buat semua!

Selaku pengerusi Biro Akademik, saya akui terdapat fakta-fakta palsu yang tidak bertanggungjawab tersebar berkenaan prog PESTA BUKU ini dan saya akan menggalas tanggungjawab untuk memperbetulkan fakta-fakta palsu ini dalam meeting MPM yang akan datang i'allah. Saya juga ingin mengucapkan ribuan terima kasih dan mengangkat usaha kalian dalam menjayakan prog ini. Syukran!

Share this :

  • Stumble upon
  • twitter

Comments (0)

Post a Comment